Announcement

Collapse
No announcement yet.

The Random Thought Thread

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Serby
    replied
    Originally posted by AlphaMale
    Originally posted by Serby
    Originally posted by AlphaMale
    Originally posted by Serby
    Omg just arrived to Sintra and this place is like a fairytale
    Welcome to my city
    A bit windy today :(
    I froze like a little pea. you are from the town itself wow

    We could meet if you want and if you answer within 30 mins cuz I'm heading back to the train station to go back to Lisboa.
    Yeah I live and work here. Are you coming back?
    Sunday probably.

    Leave a comment:


  • Preyoncé
    replied
    Originally posted by MusicRecords
    Omg Wayne have u seen this? Iconic tbh

    [youtube:2hwz76rc]exfR9QMN9Mk[/youtube:2hwz76rc]
    Seriously. Wow.

    Leave a comment:


  • MusicRecords
    replied
    Omg Wayne have u seen this? Iconic tbh

    [youtube:186oj9p4]exfR9QMN9Mk[/youtube:186oj9p4]

    Leave a comment:


  • Phoenixx
    replied
    Originally posted by AlphaMale
    first, chris cornell, now chester bennington rip
    Just why? WHY?

    Leave a comment:


  • Phoenixx
    replied
    Originally posted by MusicRecords
    Originally posted by Serby
    You might run into Madonna, she's currently in Lisbon.
    She's too old to be doing the streets of Mont Lisboa, I'm dying here at my age of 22.
    Bish whaaaaaa..??? You're 22? I always thought you were 26-28
    I also thought that

    Leave a comment:


  • AlphaMale
    replied
    first, chris cornell, now chester bennington rip

    Leave a comment:


  • AlphaMale
    replied
    Originally posted by Serby
    Originally posted by AlphaMale
    Originally posted by Serby
    Omg just arrived to Sintra and this place is like a fairytale
    Welcome to my city
    A bit windy today :(
    I froze like a little pea. you are from the town itself wow

    We could meet if you want and if you answer within 30 mins cuz I'm heading back to the train station to go back to Lisboa.
    Yeah I live and work here. Are you coming back?

    Leave a comment:


  • flopho
    replied
    nop but my student ticket is valid for the entire Rhein-Neckar region and i'm on semester break right now and i didn't have anything else to do anyway so i thought why not but yeah it was not very well planned lol i was basically at the wrong side of the "action" most of the time.

    Leave a comment:


  • MrDiva
    replied
    Originally posted by flopho
    wheww lord i saw William's and Kate's face irl for like one millisecond or something, feelin so blessed right now
    Are you from Heidelberg ?

    Leave a comment:


  • MusicRecords
    replied
    Originally posted by Serby
    You might run into Madonna, she's currently in Lisbon.
    She's too old to be doing the streets of Mont Lisboa, I'm dying here at my age of 22.
    Bish whaaaaaa..??? You're 22? I always thought you were 26-28

    Leave a comment:


  • MusicRecords
    replied
    Originally posted by theArmy
    Originally posted by flopho
    wheww lord i saw William's and Kate's face irl for like one millisecond or something, feelin so blessed right now
    Shoulda slapped them! (please don't ban me wayne)
    B*tch slap them while you're at it

    Don't ban me either Wayne, I love Celing Dijon

    Leave a comment:


  • theArmy
    replied
    Originally posted by flopho
    wheww lord i saw William's and Kate's face irl for like one millisecond or something, feelin so blessed right now
    Shoulda slapped them! (please don't ban me wayne)

    Leave a comment:


  • Serby
    replied
    You might run into Madonna, she's currently in Lisbon.
    She's too old to be doing the streets of Mont Lisboa, I'm dying here at my age of 22.

    Leave a comment:


  • oasisbobo
    replied
    [youtube:3clycvuk]I5VaPQflLq0[/youtube:3clycvuk]

    She's Turned the Weans Against Us!

    Leave a comment:


  • Hugo
    replied
    Originally posted by Serby
    Originally posted by AlphaMale
    Originally posted by Serby
    Omg just arrived to Sintra and this place is like a fairytale
    Welcome to my city
    A bit windy today :(
    I froze like a little pea. you are from the town itself wow

    We could meet if you want and if you answer within 30 mins cuz I'm heading back to the train station to go back to Lisboa.
    You might run into Madonna, she's currently in Lisbon.

    Leave a comment:


  • Serby
    replied
    Originally posted by AlphaMale
    Originally posted by Serby
    Omg just arrived to Sintra and this place is like a fairytale
    Welcome to my city
    A bit windy today :(
    I froze like a little pea. you are from the town itself wow

    We could meet if you want and if you answer within 30 mins cuz I'm heading back to the train station to go back to Lisboa.

    Leave a comment:


  • flopho
    replied
    wheww lord i saw William's and Kate's face irl for like one millisecond or something, feelin so blessed right now

    Leave a comment:


  • MrDiva
    replied
    Originally posted by TIfan
    Lord, so a leader (not a real manager) at my job took equipment from me, and she said she would return it. Later, she returns, upset that I had to get assistance to complete task. I told her she took my equipment, then she got upset and said, "why did you not get another?"

    I read the English and Spanish thesaurus to that bitch, from A to Z. Everyone was shocked, because i am normally super nice, and quiet. I hate when people abuse their power. How do you steal someone's equipment, and then tell them to get another one. She got in trouble too, the real manager let her ass have it.
    You did the right thing.

    Leave a comment:


  • MusicRecords
    replied
    Originally posted by TIfan
    Lord, so a leader (not a real manager) at my job took equipment from me, and she said she would return it. Later, she returns, upset that I had to get assistance to complete task. I told her she took my equipment, then she got upset and said, "why did you not get another?"

    I read the English and Spanish thesaurus to that bitch, from A to Z. Everyone was shocked, because i am normally super nice, and quiet. I hate when people abuse their power. How do you steal someone's equipment, and then tell them to get another one. She got in trouble too, the real manager let her ass have it.
    Ugh I really dislike those types of people, hope things get better and glad she got put in her place!

    Leave a comment:


  • TIfan
    replied
    Lord, so a leader (not a real manager) at my job took equipment from me, and she said she would return it. Later, she returns, upset that I had to get assistance to complete task. I told her she took my equipment, then she got upset and said, "why did you not get another?"

    I read the English and Spanish thesaurus to that bitch, from A to Z. Everyone was shocked, because i am normally super nice, and quiet. I hate when people abuse their power. How do you steal someone's equipment, and then tell them to get another one. She got in trouble too, the real manager let her ass have it.

    Leave a comment:


  • oasisbobo
    replied
    Originally posted by MusicRecords
    Originally posted by oasisbobo
    I'm a pilot, I'm an astronaut
    I travel through time but only in thought
    I'm a lion, I'm a tiger
    I'm a caged-bird, I'm on fire
    I had to Google those lyrics otherwise I wouldn't have a reply!

    Leave a comment:


  • MusicRecords
    replied
    Originally posted by oasisbobo
    I'm a pilot, I'm an astronaut
    I travel through time but only in thought
    I'm a lion, I'm a tiger
    I'm a caged-bird, I'm on fire

    Leave a comment:


  • AlphaMale
    replied
    Originally posted by Serby
    Omg just arrived to Sintra and this place is like a fairytale
    Welcome to my city
    A bit windy today :(

    Leave a comment:


  • Serby
    replied
    Omg just arrived to Sintra and this place is like a fairytale

    Leave a comment:


  • oasisbobo
    replied
    I'm a pilot, I'm an astronaut
    I travel through time but only in thought

    Leave a comment:

Working...
X