Announcement

Collapse
No announcement yet.

The Random Thought Thread

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • toxicALIENS
    replied
    I can't use Twitter until Thursday evening because I don't want to get spoiled on PLL

    #firstworldproblems

    Leave a comment:


  • Chun
    replied
    [youtube:j08suz6c]vKA4w2O61Xo[/youtube:j08suz6c]

    This is so important. Many wisdom such science much clever.

    Leave a comment:


  • Serby
    replied

    Leave a comment:


  • Chun
    replied

    Leave a comment:


  • Serby
    replied
    Two days ago I dreamed how toni_pest openned a thread for Rihanna's new single and I even rememeber what the OP looked like and I even played video and I remember some segments of it, she was standing on the crosswal and there were loads of colorful air balloons all around. The thirst is real. :(

    Leave a comment:


  • theArmy
    replied
    Originally posted by Airwrecka
    Did you get your Velociraptor out for her, Army?
    what?

    u gotta watch it guys, the scene when Owen's pet dinosaur (Blue) saves him is so damn emotional

    Ant-man and Minions were so much fan aswell

    Leave a comment:


  • Airwrecka
    replied
    Did you get your Velociraptor out for her, Army?

    Leave a comment:


  • Noahh
    replied
    Originally posted by MichielMC
    Crying during jurrasic world???
    Please, I know you bawled your eyes out during that film.

    Leave a comment:


  • Michiel
    replied
    Crying during jurrasic world???

    Leave a comment:


  • theArmy
    replied
    got to watch 3 movies at the cinema today for the price of 1 (ca. 4)

    lol, I almost cried at the last scenes of Jurassic World, but I held it back cuz a girl was sitting next to me, but then she's lost it instead of me

    Leave a comment:


  • Virgostar
    replied
    I read it as fish at first, then I realised the species of fish is called plaice. Smart alec, that Mike...

    Leave a comment:


  • Airwrecka
    replied
    I read it as fish too.

    Leave a comment:


  • Carbon
    replied
    Originally posted by Thriller
    Originally posted by mrlemonade
    ^ Who's gonna take your fish?
    Plaice
    thought it was a variation of place in some way didn't know that species in eng

    Leave a comment:


  • Thriller
    replied
    Originally posted by mrlemonade
    ^ Who's gonna take your fish?
    Plaice

    Leave a comment:


  • hotMCfan
    replied
    too heartbreaking :(

    https://www.facebook.com/media/set/?set ... 477&type=3

    Leave a comment:


  • Shorty
    replied


    Who's going to see Adam Lambert? This girl is

    That's for a VIP package with all the extras, including our own entrance and early entry inside so we can get to the front

    Ugh, January is soooo far away though :(

    Leave a comment:


  • NothingFails
    replied
    Why the frig do Itunes samples have such buffering hiccups on certain tracks and others not at all?

    Leave a comment:


  • Hugo
    replied
    I broke a ******* lamp trying to kill a mosquito.

    Leave a comment:


  • Carbon
    replied
    ^ Who's gonna take your fish?

    Leave a comment:


  • Thriller
    replied
    Who's gonna take your

    There ain't nobody

    Oh

    Leave a comment:


  • Carbon
    replied
    Who else am I gon' when times get
    Who's gonna talk to me on the till the sun comes

    Leave a comment:


  • Michiel
    replied
    F that new guuuurl that you like soooo baaaad

    Leave a comment:


  • theArmy
    replied
    Originally posted by Brad
    Originally posted by theArmy
    reminded me of....
    I think that girl grew up to be Jessie J.
    !!

    or the female part of the country duo of the decade, You + Me!!

    Leave a comment:


  • CrazyCrazy
    replied
    Originally posted by hotMCfan


    queen of pop

    Leave a comment:


  • toni_pest
    replied
    That woman inspiration

    Leave a comment:

Working...
X