Announcement

Collapse
No announcement yet.

The UKMIX Members Photo Gallery

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by VanityEgo
    I had a photoshoot with my lover and his leds *-* Here are some nice decent shots :

    Cute Smize :


    Fear of Snake Monster :

    You look like one of my friends. Cool pics and the lights are great. Oh and you're killing that smize. Tyra would be proud.
    I'm gonna do you like drugs tonight...

    Comment


    • Thanks *-*
      Drip-droppin way down low for All the Alejandros that have gone before.

      Comment


      • Haha "smize". That word never gets old. @ the Fear of Snake monster
        "Stop calling, stop calling
        I don't wanna think anymore
        I left my head and my heart
        On the dancefloor"

        Comment


        • Originally posted by nekoo3372
          xtofer are you gay ?
          nope.. i just love to watch Brent Corrigan type of movies with my bf!

          Comment


          • Originally posted by xtofer
            Originally posted by nekoo3372
            xtofer are you gay ?
            nope.. i just love to watch Brent Corrigan type of movies with my bf!

            Yeah, don't we all?
            I'm gonna do you like drugs tonight...

            Comment


            • Originally posted by Baditude
              Originally posted by xtofer
              Originally posted by nekoo3372
              xtofer are you gay ?
              nope.. i just love to watch Brent Corrigan type of movies with my bf!

              Yeah, don't we all?
              idk if I want to know what you guys are referring to lol
              "Stop calling, stop calling
              I don't wanna think anymore
              I left my head and my heart
              On the dancefloor"

              Comment


              • Originally posted by Hero
                Haha "smize". That word never gets old. @ the Fear of Snake monster
                At the same time, we first saw Tyra saying it this year

                @Baditude : Well, I'd rather watching his movies alone :p
                Drip-droppin way down low for All the Alejandros that have gone before.

                Comment


                • Originally posted by VanityEgo
                  Originally posted by Hero
                  Haha "smize". That word never gets old. @ the Fear of Snake monster
                  At the same time, we first saw Tyra saying it this year

                  @Baditude : Well, I'd rather watching his movies alone :p
                  True @ The Tyra Part. Idk who that guy is to comment on the second.
                  "Stop calling, stop calling
                  I don't wanna think anymore
                  I left my head and my heart
                  On the dancefloor"

                  Comment


                  • Originally posted by VanityEgo
                    Originally posted by Hero
                    Haha "smize". That word never gets old. @ the Fear of Snake monster
                    At the same time, we first saw Tyra saying it this year

                    @Baditude : Well, I'd rather watching his movies alone :p
                    I haven't been into guys lately anyways.
                    I'm gonna do you like drugs tonight...

                    Comment


                    • @Baditude : I imagine Uni parties aren't the best way to meet hot guys to be into :p

                      @Hero : The only thing you have to know is that most (top) gays would love to act in his films with him.
                      Drip-droppin way down low for All the Alejandros that have gone before.

                      Comment


                      • Originally posted by VanityEgo
                        @Baditude : I imagine Uni parties aren't the best way to meet hot guys to be into :p

                        @Hero : The only thing you have to know is that most (top) gays would love to act in his films with him.
                        OH! He's an adult film star?! Wow... what a funny/awkward comparison for whats his name. You guys are freaks
                        "Stop calling, stop calling
                        I don't wanna think anymore
                        I left my head and my heart
                        On the dancefloor"

                        Comment


                        • Originally posted by xtofer
                          Originally posted by nekoo3372
                          xtofer are you gay ?
                          nope.. i just love to watch Brent Corrigan type of movies with my bf!


                          the type of answere :

                          I am not gay, but I think my bf is !
                          nekoo.cz - follow me

                          Comment


                          • Awesome pics VanityEgo

                            Comment


                            • Here are the best shots :



                              Drip-droppin way down low for All the Alejandros that have gone before.

                              Comment


                              • You've got pretty eyes.
                                BEE4EVER’S WEEKLY TOP 20 (#1 Lady GaGa)

                                Comment




                                • me!!!!
                                  BEYOND[words can]SAY

                                  Comment


                                  • I love how your earphones suit your curtains and your shirt.
                                    Drip-droppin way down low for All the Alejandros that have gone before.

                                    Comment


                                    • Originally posted by bee4ever
                                      You've got pretty eyes.
                                      + U r handsome

                                      Comment


                                      • Originally posted by VanityEgo
                                        I love how your earphones suit your curtains and your shirt.
                                        Agree
                                        Nice pic

                                        Comment


                                        • Originally posted by JustForMe
                                          Originally posted by VanityEgo
                                          I love how your earphones suit your curtains and your shirt.
                                          Agree
                                          Nice pic
                                          thnx
                                          BEYOND[words can]SAY

                                          Comment


                                          • i would love to see some fellow beyonce fans and stans, like Beyoncefanatic, Hero, Ejayfierce, and LC3
                                            BEYOND[words can]SAY

                                            Comment


                                            • What do you lot think of this pic, I'm not sure?



                                              I have a habit of adjusting photo's like there's no tomorrow, unless its a drunk photo of me, its just click and done lol.

                                              Comment


                                              • I like it It's kinda funny and awesome at the same time.
                                                Love your outfit, eyes and hair

                                                Originally posted by BeeLinium
                                                Originally posted by JustForMe
                                                Originally posted by VanityEgo
                                                I love how your earphones suit your curtains and your shirt.
                                                Agree
                                                Nice pic
                                                thnx
                                                Welcome

                                                Comment


                                                • Originally posted by BeeLinium
                                                  i would love to see some fellow beyonce fans and stans, like Beyoncefanatic, Hero, Ejayfierce, and LC3
                                                  If only I knew how to upload the pics
                                                  "Stop calling, stop calling
                                                  I don't wanna think anymore
                                                  I left my head and my heart
                                                  On the dancefloor"

                                                  Comment


                                                  • Originally posted by BeeLinium
                                                    i would love to see some fellow beyonce fans and stans, like Beyoncefanatic, Hero, Ejayfierce, and LC3
                                                    Beyoncé has stans!?!?! Since when???

                                                    Love the shirt, by the way.

                                                    Comment

                                                    Working...
                                                    X