How Old Were You?

Moderators: biscuits, Spartan

 

Postby Hugo » Thu Nov 07, 2013 10:50 pm

16.

How old were you the last time you slapped/punched someone?
"King isn't overrated, your fave is just undertalented."
User avatar
Hugo
HAL 9000
 
Posts: 40626
Joined: Fri Jul 24, 2009
Location: Portugal

Postby hotMCfan » Thu Nov 07, 2013 11:38 pm

21

How old were you when you first sneaked out of your house at night?
User avatar
hotMCfan
Superstar
 
Posts: 7251
Joined: Tue Sep 23, 2008

Postby Era » Mon Nov 18, 2013 4:27 pm

Never did that yet :lol:

How old were you when you had your first major crush ?
User avatar
Era
Legend
 
Posts: 18636
Joined: Mon Mar 18, 2013
Location: Old Monte Carlo

Postby ThaInfo1 » Mon Nov 18, 2013 8:47 pm

Actually now, at 20 :oops:
I just need a way for him to know that I give the best deepth***t and then I will win him over. He will be mines forever, but I'm tooo scurred. And then again I think he might be........ ummmmmm....ah.... "be down with the peen" but I don't have 100% confirmation. I ain't tryna embarrass myself...I'm a klASSy hoe.

How old where you when you first fell in Luv or whateva?
Serby wrote:Cuz you ugly and can't relate
User avatar
ThaInfo1
Legend
 
Posts: 22495
Joined: Sun Nov 26, 2006
Location: Wherever your fine daddy is at.

Postby Brad » Mon Nov 18, 2013 9:47 pm

19.

How old were you when you found out your parents were lying about Santa existing?
User avatar
Brad
Winter Is Coming
 
Posts: 17105
Joined: Sat Apr 10, 2010
Location: London

Postby Spartan » Mon Nov 18, 2013 9:53 pm

7 I think

... when you first drunk alcohol?
User avatar
Spartan
Legend
 
Posts: 33075
Joined: Sat Feb 28, 2009

Postby Brad » Mon Nov 18, 2013 9:59 pm

3.

How old were you when the Spice Girls released their first album?
User avatar
Brad
Winter Is Coming
 
Posts: 17105
Joined: Sat Apr 10, 2010
Location: London

Postby Virgostar » Mon Nov 18, 2013 11:59 pm

ThaInfo1 wrote:I just need a way for him to know that I give the best deepth***t and then I will win him over. He will be mines forever, but I'm tooo scurred. And then again I think he might be........ ummmmmm....ah.... "be down with the peen" but I don't have 100% confirmation. I ain't tryna embarrass myself...I'm a klASSy hoe.
OMG I need to suggest you next for the "favourite posts by ...." thread. :o :lol: :lol: :lol: Try to tone it down pleez!

Er, I was...12 I think?

How old were you when you first travelled overseas?
Let's embrace the point of no return.
User avatar
Virgostar
Ex-Admin
 
Posts: 29063
Joined: Sun Dec 30, 2001
Location: Somewhere else.

Postby Serby » Tue Nov 19, 2013 2:54 pm

ThaInfo1, what the actual? :lol: :lol: :lol:
be kind to every kind
User avatar
Serby
Dr. Serby
 
Posts: 37095
Joined: Wed Jan 19, 2011
Location: Halliwell Manor

Postby Phoenixx » Wed Nov 20, 2013 11:49 pm

Virgostar wrote:How old were you when you first travelled overseas?
Never did that tbh! :oops:
How old were you when you came to UkMix?
User avatar
Phoenixx
Purpose
 
Posts: 14646
Joined: Tue Apr 03, 2012
Location: Germany

Postby urbanmusik » Thu Nov 21, 2013 12:05 am

:o :o :lol: at ThaInfo's post.

I was 12 when I joined UKMIX.

What age were you when you watched your first horror film?
User avatar
urbanmusik
The College Dropout
 
Posts: 21271
Joined: Fri Sep 15, 2006
Location: Belfast

Postby Phoenixx » Thu Nov 21, 2013 12:16 am

8 or 9!
How old were you when you first had Sex?
User avatar
Phoenixx
Purpose
 
Posts: 14646
Joined: Tue Apr 03, 2012
Location: Germany

Postby Brad » Thu Nov 21, 2013 12:19 am

19.

How old were you when you first visited a beach?
User avatar
Brad
Winter Is Coming
 
Posts: 17105
Joined: Sat Apr 10, 2010
Location: London

Postby urbanmusik » Thu Nov 21, 2013 12:34 am

I know I went when I was one year old, although I wouldn't be surprised if I'd been aged zero.

How old were you when your family first got a computer?
User avatar
urbanmusik
The College Dropout
 
Posts: 21271
Joined: Fri Sep 15, 2006
Location: Belfast

Postby Chun » Thu Nov 21, 2013 12:41 am

11.

How old were you when your closest dead relative died?
User avatar
Chun
Legend
 
Posts: 14607
Joined: Fri Dec 02, 2005
Location: Germany

Postby Shorty » Thu Nov 21, 2013 12:49 am

Welll, my Granddad died when I was... 7? I think. Since him, I've had no other relatives die until my Grandma passed away in July.

How old were you when you had your first boyfriend/girlfriend?
I've now met Dean Ambrose FOUR TIMES - 28/03/15, 02/04/16, 20/08/16 & 01/04/17!!
User avatar
Shorty
Resident WWE Fan
 
Posts: 14336
Joined: Fri Feb 20, 2004
Location: New Zealand

Postby JSparksFan » Thu Nov 21, 2013 3:47 am

I had an experiment at fourteen and I don't really count that exercise as my first relationship so...still pending. :D

...when you first got drunk?
Akini's Top 25 Artists of 2018: [#1 Revealed!]

The broken world waits in darkness for the light that is you.
User avatar
JSparksFan
Legend
 
Posts: 49599
Joined: Fri Jul 24, 2009
Location: Bahamas

Postby Brad » Thu Nov 21, 2013 3:51 am

11.

...when you bought your first album?
User avatar
Brad
Winter Is Coming
 
Posts: 17105
Joined: Sat Apr 10, 2010
Location: London

Postby JSparksFan » Thu Nov 21, 2013 3:54 am

11 is young. :o

I was 12. It was Jordin's debut album, of course.

...when you stopped watching cartoons?
Akini's Top 25 Artists of 2018: [#1 Revealed!]

The broken world waits in darkness for the light that is you.
User avatar
JSparksFan
Legend
 
Posts: 49599
Joined: Fri Jul 24, 2009
Location: Bahamas

Postby Virgostar » Thu Nov 21, 2013 4:08 am

Sometime in my early-mid teens. I can't pinpoint an exact age though.

How old were you when you first rode in a helicopter?
Let's embrace the point of no return.
User avatar
Virgostar
Ex-Admin
 
Posts: 29063
Joined: Sun Dec 30, 2001
Location: Somewhere else.

Postby JSparksFan » Thu Nov 21, 2013 4:12 am

Pending. The thought of it makes me a bit queasy, though. Not sure it's something I want to try in the future.

...when you got your first flu shot?
Akini's Top 25 Artists of 2018: [#1 Revealed!]

The broken world waits in darkness for the light that is you.
User avatar
JSparksFan
Legend
 
Posts: 49599
Joined: Fri Jul 24, 2009
Location: Bahamas

Postby Phoenixx » Fri Nov 22, 2013 3:40 am

I guess with 4 years or maybe 3??? humm idk exactly! :-D
Hol old were you when you first were drunken (If you were)
User avatar
Phoenixx
Purpose
 
Posts: 14646
Joined: Tue Apr 03, 2012
Location: Germany

Postby Era » Fri Nov 22, 2013 4:05 am

Not yet ! :)

How old were you when you had your best day ever ?
User avatar
Era
Legend
 
Posts: 18636
Joined: Mon Mar 18, 2013
Location: Old Monte Carlo

Postby Phoenixx » Fri Nov 22, 2013 5:11 am

Ugh! 18? :-D
How old were you when you were up for the first time until 12 am or later? :-D
User avatar
Phoenixx
Purpose
 
Posts: 14646
Joined: Tue Apr 03, 2012
Location: Germany

Postby floria » Fri Nov 22, 2013 1:43 pm

6, I think

How old were you when you first went in a nightclub?
User avatar
floria
Cause I'm comin' at you like a dark horse
 
Posts: 28794
Joined: Sat Jun 12, 2010
Location: Monsterland

Return to The Lounge