Ariana Grande

Moderators: biscuits, JSparksFan, Benjamin, bm08

 

Postby abi » Sun Feb 16, 2014 7:16 am

She's gonna release a new song (single?) in March and it might be featuring.........

Image
Image

:cry: :cry: :cry:

Give me that R&B bliss Chriana!
User avatar
abi
Legend
 
Posts: 33339
Joined: Thu Dec 27, 2007
Location: Planet Earth

Postby ThaInfo1 » Sun Feb 16, 2014 7:23 am

^^^I'm here for it.
Serby wrote:Cuz you ugly and can't relate
User avatar
ThaInfo1
Legend
 
Posts: 22387
Joined: Sun Nov 26, 2006
Location: Wherever your fine daddy is at.

Postby abi » Sun Feb 16, 2014 8:41 am

Wait, it might be Chris Brown feat. Ariana Grande afterall...

http://www.sugarscape.com/main-topics/m ... ation-oooh

A-Grands has been chatting to Ryan Seacrest on his radio show, and revealed that she's making a cheeky appearance on a male artist's song. Probably safe to say it's not Tom Parker's solo material.

She revealed: "I just had a meeting yesterday with an artist that I love. I’m not allowed yet, but he asked me to feature on a song of his and I’m very excited about that.

"It’s an unexpected collaboration, but I think that’s what makes it so cool. I don’t want to say anything until it’s recorded."
Re-gain those Disney/Nickelodeon audience C-Breezy! :cry:
User avatar
abi
Legend
 
Posts: 33339
Joined: Thu Dec 27, 2007
Location: Planet Earth

Postby joiPrince_JO » Sun Feb 16, 2014 11:38 am

Can't believe she would do a song with someone like Chris Brown...
Girls' Generation
HyoYeonBritney Spears

Girls' Generation is the best-selling girl group of all time.
User avatar
joiPrince_JO
Legend
 
Posts: 10831
Joined: Thu Mar 31, 2011
Location: Austria

Postby Mikerocha » Sun Feb 16, 2014 2:34 pm

joiPrince_JO wrote:Can't believe she would do a song with someone like Chris Brown...
Me too. But I won't totally blame her.

Her manager is Scooter Braun, Bieber's manager.

Bieber defended Chris.
This seems like a gig made by the manager to me.
“B**** come here! B**** come here! B**** come here!”

“I’m staying right here.”
User avatar
Mikerocha
Superstar
 
Posts: 9354
Joined: Thu Mar 13, 2008
Location: All over the place

Postby abi » Sun Feb 16, 2014 2:40 pm

Y'all tried it. Ariana is a fan of Chris Brown.

@ArianaGrande wrote:By the way, Chris Brown's riff at 1:57 makes me swoon.. Just sayin'. http://www.youtube.com/watch?v=he3DJLXb ... re=branded … #ilovepreciseriffs ☺
Ariana's ex was a fan of him as well.
User avatar
abi
Legend
 
Posts: 33339
Joined: Thu Dec 27, 2007
Location: Planet Earth

Postby ThaInfo1 » Sun Feb 16, 2014 8:47 pm

Like him or not, Chris Brown is a great artist...and he a decent songwriter as well. I'm here for young Areola to get her hood boppage on.
Serby wrote:Cuz you ugly and can't relate
User avatar
ThaInfo1
Legend
 
Posts: 22387
Joined: Sun Nov 26, 2006
Location: Wherever your fine daddy is at.

Postby jumpingjack00 » Sun Feb 23, 2014 2:46 pm

haha on the tweet I thought chris brown planted his seed to ariande grande and hoping it will grow after a year :lol:
Nature and all her wonders guide me...Emotions find expression in fragrance. Fragrance is the music of my dreams. Fragrance is my inspiration. - AG
User avatar
jumpingjack00
Personal Assistant
 
Posts: 618
Joined: Wed May 08, 2013

Postby flsilva » Tue Feb 25, 2014 3:45 pm

jumpingjack00 wrote:haha on the tweet I thought chris brown planted his seed to ariande grande and hoping it will grow after a year :lol:
I really hope he didn't :oops:
User avatar
flsilva
Personal Assistant
 
Posts: 834
Joined: Wed May 15, 2013
Location: Brazil

Postby ThaInfo1 » Tue Feb 25, 2014 7:18 pm

flsilva wrote:
jumpingjack00 wrote:haha on the tweet I thought chris brown planted his seed to ariande grande and hoping it will grow after a year :lol:
I really hope he didn't :oops:
Blue Ivy could never. We would have a baby with a 5 octave voice and a temper tantrum problem.
Serby wrote:Cuz you ugly and can't relate
User avatar
ThaInfo1
Legend
 
Posts: 22387
Joined: Sun Nov 26, 2006
Location: Wherever your fine daddy is at.

Postby UKMusicLova » Mon Mar 17, 2014 11:48 pm

Took me forever to find this thread cos of how many times the Maz fans mentioned her in the Mariah thread :lol:

Anywhooo...clip of a new song:

http://instagram.com/p/lqRc6HSWZW/

Glad she's sticking to urban pop
User avatar
UKMusicLova
Legend
 
Posts: 30559
Joined: Tue Sep 05, 2006
Location: On a Cosmic journey

Postby neesha » Tue Mar 18, 2014 12:04 am

She leaked a few songs on her live chat today, just rough versions at the moment:

They don't understand: http://cxniff.tumblr.com/post/799059355 ... but-ariana

My everything: http://www.youtube.com/watch?v=O2hR8cvSPuA
neesha
Groupie
 
Posts: 10
Joined: Tue Dec 03, 2013

Postby ThaInfo1 » Tue Mar 18, 2014 2:01 am

So....is this her song, his song, or their song?
Serby wrote:Cuz you ugly and can't relate
User avatar
ThaInfo1
Legend
 
Posts: 22387
Joined: Sun Nov 26, 2006
Location: Wherever your fine daddy is at.

Postby Jesper » Tue Mar 18, 2014 7:09 am

I hate Ariana for doing this :cry: last time she previewed some songs, they didn't even made the album in the end
User avatar
Jesper
Legend
 
Posts: 24709
Joined: Mon May 18, 2009
Location: The Netherlands

Postby abi » Tue Mar 18, 2014 12:20 pm

They sounds good but tbh, I don't hear any big difference between those songs and her first album. And all the songs from her debut arguably sound samey as well, with the exception of 2-3 songs.
User avatar
abi
Legend
 
Posts: 33339
Joined: Thu Dec 27, 2007
Location: Planet Earth

Postby ThaInfo1 » Tue Mar 18, 2014 7:39 pm

Jesper wrote:I hate Ariana for doing this :cry: last time she previewed some songs, they didn't even made the album in the end
What songs where this? I just remember her previewing Right There and Baby I and they were both singles.

I'm slowly becoming a big fan of hers. I keep going back to watch her perform Tattooed Heart on the AMAs. She was amazing.
Serby wrote:Cuz you ugly and can't relate
User avatar
ThaInfo1
Legend
 
Posts: 22387
Joined: Sun Nov 26, 2006
Location: Wherever your fine daddy is at.

Postby Dior » Tue Mar 18, 2014 8:29 pm

I think there is so much potential in her and I very much look forward to her next release.

"Yours, truly" was alright but a bit hit and miss. I also found too many of the songs sounded too much alike but I did love the old-school sound on songs like "Tattooed Heart" and "Daydreamin'".
Bsquared wrote:I hate to disagree with you @Dior because you are so handsome.
Dior
Manager
 
Posts: 2261
Joined: Tue Oct 26, 2010

Postby Jesper » Wed Mar 19, 2014 7:23 am

ThaInfo1 wrote:
Jesper wrote:I hate Ariana for doing this :cry: last time she previewed some songs, they didn't even made the album in the end
What songs where this? I just remember her previewing Right There and Baby I and they were both singles.

I'm slowly becoming a big fan of hers. I keep going back to watch her perform Tattooed Heart on the AMAs. She was amazing.
Voodoo Love and Pink Champagne and one other if I remember right, she already gave Pink Champagne to us, not that it was an amazing song, but I wnat to have everything if it has been teased :lol:
User avatar
Jesper
Legend
 
Posts: 24709
Joined: Mon May 18, 2009
Location: The Netherlands

Postby abi » Mon Mar 24, 2014 4:00 pm

OK so, I watched Victorious last night and I couldn't believe how much she had changed, like literally I couldn't believe it's the same person.

Her image was much more sexier & mature back then, if that makes sense, like...
http://1.bp.blogspot.com/-YM_gq3qTFRk/T ... d-hair.jpg
Image
Image

compared to now...
Image
Image
Image

Looking back into her photos, I definitely prefer the 'new' Ariana more. But it's still weird... :lol: Looking at her old Nickelodeon performance, she always seemed very energetic & had a good stage persona. Now, she always looks stiff onstage.
User avatar
abi
Legend
 
Posts: 33339
Joined: Thu Dec 27, 2007
Location: Planet Earth

Postby Guru » Tue Mar 25, 2014 5:20 am

abi wrote:She's gonna release a new song (single?) in March and it might be featuring.........

Image
Image

:cry: :cry: :cry:

Give me that R&B bliss Chriana!
Isn't it Curryana? :lol:
| Ciara | Beyoncé | Janet | Toni | Kelly R | Leona | Tinashe | Whitney | Brandy | Monica | Tevin | Mariah | Britney |
User avatar
Guru
Guru
 
Posts: 25137
Joined: Tue Feb 14, 2006
Location: On ukmix.org

Postby UKMusicLova » Sat Apr 05, 2014 5:12 pm

Image

YASSS
User avatar
UKMusicLova
Legend
 
Posts: 30559
Joined: Tue Sep 05, 2006
Location: On a Cosmic journey

Postby ThaInfo1 » Sat Apr 05, 2014 8:29 pm

YAAASSSS I LOVE HA NOW. I had to switch my love to ha since it seems like this Mariah album will never be released.
Serby wrote:Cuz you ugly and can't relate
User avatar
ThaInfo1
Legend
 
Posts: 22387
Joined: Sun Nov 26, 2006
Location: Wherever your fine daddy is at.

Postby ECE » Sat Apr 05, 2014 8:44 pm

A friend of mine came across her in Miami and she told me her face skin is terrible. Of course she went all like "Heyyy Ariana, OMG u're so beautiful" :lol: but you know girls.
User avatar
ECE
Superstar
 
Posts: 7336
Joined: Sun Feb 06, 2011

Postby UKMusicLova » Tue Apr 08, 2014 7:12 pm

New promo shot!

Image
User avatar
UKMusicLova
Legend
 
Posts: 30559
Joined: Tue Sep 05, 2006
Location: On a Cosmic journey

Postby ThaInfo1 » Tue Apr 08, 2014 7:48 pm

^^^Is her heaux era upon us already? YAASSSSS!!!! :o :cry:

I'm actually really anticipating her next album. Hopefully it's a more evolved sound from her 1st. Give me more Right There's and Tattooed Hearts.
Serby wrote:Cuz you ugly and can't relate
User avatar
ThaInfo1
Legend
 
Posts: 22387
Joined: Sun Nov 26, 2006
Location: Wherever your fine daddy is at.

Return to General Artists Discussion