Nadine Coyle | Girls On Fire [EP]

Moderators: Spartan, urbanmusik

 

Postby Benjamin » Mon Feb 05, 2018 12:15 pm

User avatar
Benjamin
Kid At Heart
 
Posts: 61283
Joined: Tue Mar 29, 2005
Location: The Netherlands

Postby picciottino » Mon Feb 05, 2018 12:48 pm

I'm ready for the tour.

(too bad it's just an EP though...)
User avatar
picciottino
Manager
 
Posts: 1508
Joined: Sun May 01, 2005
Location: Cork, Ireland

Postby Thriller » Mon Feb 05, 2018 1:39 pm

Hope the new track is as good as Go To Work! The tour might actually be fun just to hear the GA hits.
User avatar
Thriller
Moderator
 
Posts: 73331
Joined: Fri Dec 12, 2003
Location: UK

Postby Benjamin » Mon Feb 05, 2018 1:40 pm

'Go To Work' was a bop, hopefully she will deliver another one.
User avatar
Benjamin
Kid At Heart
 
Posts: 61283
Joined: Tue Mar 29, 2005
Location: The Netherlands

Postby Mikerocha » Mon Feb 05, 2018 2:00 pm

This is the song she told me would make me run
“B**** come here! B**** come here! B**** come here!”

“I’m staying right here.”
User avatar
Mikerocha
Superstar
 
Posts: 9331
Joined: Thu Mar 13, 2008
Location: All over the place

Postby Mikerocha » Mon Feb 05, 2018 2:00 pm

8-)

Image
“B**** come here! B**** come here! B**** come here!”

“I’m staying right here.”
User avatar
Mikerocha
Superstar
 
Posts: 9331
Joined: Thu Mar 13, 2008
Location: All over the place

Postby Spartan » Mon Feb 05, 2018 2:05 pm

She’s such a tease.
User avatar
Spartan
Legend
 
Posts: 32826
Joined: Sat Feb 28, 2009

Postby picciottino » Mon Feb 05, 2018 2:15 pm

there is a live performance video already of Girls on Fire. It sounds very nice :)
User avatar
picciottino
Manager
 
Posts: 1508
Joined: Sun May 01, 2005
Location: Cork, Ireland

Postby BehindBreakaway » Mon Feb 05, 2018 7:09 pm

She's playing a really small venue in Belfast. It's actually a rock club. Fall out boy etc have played the venue before. I'll obviously be going. I hope she sings songs from Insatiable.
3 months and I'm still sober, picked all my weeds but kept the flowers!
User avatar
BehindBreakaway
Manager
 
Posts: 2598
Joined: Tue Nov 01, 2016

Postby picciottino » Tue Feb 06, 2018 8:22 am

BehindBreakaway wrote:She's playing a really small venue in Belfast. It's actually a rock club. Fall out boy etc have played the venue before. I'll obviously be going. I hope she sings songs from Insatiable.
the setlist is literally ON the poster :lol:
Running and Insatiable made the setlist :D
Sounds good to me!
I'll go to Dublin and maybe Manchester too
User avatar
picciottino
Manager
 
Posts: 1508
Joined: Sun May 01, 2005
Location: Cork, Ireland

Postby BehindBreakaway » Tue Feb 06, 2018 6:26 pm

picciottino wrote:
BehindBreakaway wrote:She's playing a really small venue in Belfast. It's actually a rock club. Fall out boy etc have played the venue before. I'll obviously be going. I hope she sings songs from Insatiable.
the setlist is literally ON the poster :lol:
Running and Insatiable made the setlist :D
Sounds good to me!
I'll go to Dublin and maybe Manchester too
Hahaha I didn't even notice the border.
3 months and I'm still sober, picked all my weeds but kept the flowers!
User avatar
BehindBreakaway
Manager
 
Posts: 2598
Joined: Tue Nov 01, 2016

Postby Spartan » Tue Feb 06, 2018 6:35 pm

I don’t like Running. I’d much rather she perform Red Light.
User avatar
Spartan
Legend
 
Posts: 32826
Joined: Sat Feb 28, 2009

Postby BehindBreakaway » Tue Feb 06, 2018 6:37 pm

Spartan wrote:I don’t like Running. I’d much rather she perform Red Light.
YES!!! a millions times yes!!!
3 months and I'm still sober, picked all my weeds but kept the flowers!
User avatar
BehindBreakaway
Manager
 
Posts: 2598
Joined: Tue Nov 01, 2016

Postby Spartan » Tue Feb 06, 2018 6:49 pm

She could camp it up big style. Lots of hair flicking and pull lots of notorious Nadine faces.
User avatar
Spartan
Legend
 
Posts: 32826
Joined: Sat Feb 28, 2009

Postby Mikerocha » Tue Feb 06, 2018 8:08 pm

This cover is so nuhdeen of her :lol:

Image
“B**** come here! B**** come here! B**** come here!”

“I’m staying right here.”
User avatar
Mikerocha
Superstar
 
Posts: 9331
Joined: Thu Mar 13, 2008
Location: All over the place

Postby Spartan » Tue Feb 06, 2018 8:13 pm

Nice of her to show us her sofa and garden. Glad she went all out there.
User avatar
Spartan
Legend
 
Posts: 32826
Joined: Sat Feb 28, 2009

Postby Benjamin » Tue Feb 06, 2018 8:25 pm

^ hahaha :lol:
User avatar
Benjamin
Kid At Heart
 
Posts: 61283
Joined: Tue Mar 29, 2005
Location: The Netherlands

Postby LJC123 » Tue Feb 06, 2018 9:54 pm

Bit disappointed with that cover! She could have gone all out!

Really excited tho!
LJC--->>
User avatar
LJC123
Manager
 
Posts: 3321
Joined: Mon Feb 28, 2005
Location: UK

Postby BehindBreakaway » Tue Feb 06, 2018 10:11 pm

It doesn't scream 'Girls on fire' more 'girl has nap'
3 months and I'm still sober, picked all my weeds but kept the flowers!
User avatar
BehindBreakaway
Manager
 
Posts: 2598
Joined: Tue Nov 01, 2016

Postby Spartan » Tue Feb 06, 2018 10:16 pm

BehindBreakaway wrote:It doesn't scream 'Girls on fire' more 'girl has nap'
:lol: :lol:

... and gives dirty look to camera.
User avatar
Spartan
Legend
 
Posts: 32826
Joined: Sat Feb 28, 2009

Postby lenor » Tue Feb 06, 2018 10:35 pm

oooh soooo want to go to the Manchester show, she's such a fabulous performer and I loved Go To Work, but I mentioned it to my friends and none of them wanna go :lol: :(
User avatar
lenor
Superstar
 
Posts: 5606
Joined: Sat Apr 01, 2006

Postby Mikerocha » Tue Feb 06, 2018 10:59 pm

lenor wrote:oooh soooo want to go to the Manchester show, she's such a fabulous performer and I loved Go To Work, but I mentioned it to my friends and none of them wanna go :lol: :(
You don't need them.
“B**** come here! B**** come here! B**** come here!”

“I’m staying right here.”
User avatar
Mikerocha
Superstar
 
Posts: 9331
Joined: Thu Mar 13, 2008
Location: All over the place

Postby Spartan » Tue Feb 06, 2018 11:14 pm

I’ve been on my own to gigs before, it’s fine!
User avatar
Spartan
Legend
 
Posts: 32826
Joined: Sat Feb 28, 2009

Postby BehindBreakaway » Wed Feb 07, 2018 1:25 am

Spartan wrote:I’ve been on my own to gigs before, it’s fine!
Ditto. I've made some friends that way
3 months and I'm still sober, picked all my weeds but kept the flowers!
User avatar
BehindBreakaway
Manager
 
Posts: 2598
Joined: Tue Nov 01, 2016

Postby Fan » Wed Feb 07, 2018 6:21 am

Nadine-only Girls Aloud songs- the absolute horror :lol: :oops:
i wanna see you on your knees, wanna see you begging
User avatar
Fan
Legend
 
Posts: 13240
Joined: Sun Jun 11, 2006
Location: Spice World

Return to Pop