J Balvin + Anitta & Jeon | Machika

Moderators: urbanmusik, stevyy, Benjamin

 

Postby Benjamin » Wed Dec 20, 2017 9:00 pm

Image

New J Balvin single featuring Anitta. 'Machika' follows up 'Mi Gente' - song will be released soon.
There's a page on J Balvin's official site with she image above, I bet he will release it either this Friday or next.

Video's already been shot. Confirmed on Instagram by J Balvin and Anitta.
User avatar
Benjamin
Kid At Heart
 
Posts: 60565
Joined: Tue Mar 29, 2005
Location: The Netherlands

Postby nekoocz » Wed Dec 20, 2017 11:23 pm

They have a great chemistry and I love Anitta lately, this better be good ...

Btw those eyes are already annoying... Its all over ig and fb
nekoo.cz - follow me
User avatar
nekoocz
Legend
 
Posts: 13605
Joined: Tue Jun 12, 2007
Location: Prague now

Postby t_dot » Wed Dec 20, 2017 11:59 pm

Yas, they've been teasing this on ig. Can't wait.
You owe it to yourself. Set the world on fire.
User avatar
t_dot
Superstar
 
Posts: 8814
Joined: Fri Aug 18, 2006
Location: Canada

Postby Benjamin » Sun Dec 24, 2017 7:02 pm

LonelyDreamer wrote:RUMOURED TO BE THE FIFA 2018 WORLD CUP OFFICIAL SONG.

P.S.: No release date yet.

__
Music video already filmed in Medellín, Colombia.

First images:
Image
Image
Image
Image
User avatar
Benjamin
Kid At Heart
 
Posts: 60565
Joined: Tue Mar 29, 2005
Location: The Netherlands

Postby LonelyDreamer » Sun Dec 24, 2017 7:12 pm

Video leaked yesterday:
https://twitter.com/SiteAnittaR/status/ ... 2930532352

Isn't that the official ball?

Image
vulnicura.
User avatar
LonelyDreamer
Superstar
 
Posts: 5989
Joined: Sun Mar 25, 2007

Postby Benjamin » Sun Dec 24, 2017 7:14 pm

^ Yes it is, I asked my friend Google.
This is HUGE. :D
User avatar
Benjamin
Kid At Heart
 
Posts: 60565
Joined: Tue Mar 29, 2005
Location: The Netherlands

Postby Benjamin » Wed Dec 27, 2017 6:14 pm

User avatar
Benjamin
Kid At Heart
 
Posts: 60565
Joined: Tue Mar 29, 2005
Location: The Netherlands

Postby t_dot » Thu Dec 28, 2017 9:26 am

This sounds MASSIVE. Cannot wait, they need a duet album lol.
You owe it to yourself. Set the world on fire.
User avatar
t_dot
Superstar
 
Posts: 8814
Joined: Fri Aug 18, 2006
Location: Canada

Postby SawyerHewitt » Thu Dec 28, 2017 7:11 pm

That snippet sounds repetitive af.
Just a DEVIANT, PERTURBED, DERANGED, MACABRE, MANIAC, LUNATIC, IRRATIONAL PSYCHO-TO-BE.
User avatar
SawyerHewitt
Superstar
 
Posts: 5118
Joined: Tue Dec 24, 2013
Location: Plainfield, Wisconsin

Postby flsilva » Wed Jan 10, 2018 4:10 am

User avatar
flsilva
Personal Assistant
 
Posts: 834
Joined: Wed May 15, 2013
Location: Brazil

Postby Benjamin » Wed Jan 10, 2018 6:56 am

8-) 8-) i’m so excited!
User avatar
Benjamin
Kid At Heart
 
Posts: 60565
Joined: Tue Mar 29, 2005
Location: The Netherlands

Postby Benjamin » Fri Jan 12, 2018 5:49 pm

User avatar
Benjamin
Kid At Heart
 
Posts: 60565
Joined: Tue Mar 29, 2005
Location: The Netherlands

Postby flsilva » Fri Jan 12, 2018 11:21 pm

Omg It looks amazing! Can't wait!
User avatar
flsilva
Personal Assistant
 
Posts: 834
Joined: Wed May 15, 2013
Location: Brazil

Postby Benjamin » Wed Jan 17, 2018 9:20 am

User avatar
Benjamin
Kid At Heart
 
Posts: 60565
Joined: Tue Mar 29, 2005
Location: The Netherlands

Postby nekoocz » Wed Jan 17, 2018 4:49 pm

They built up quiet a big buzz about this, it better be good
nekoo.cz - follow me
User avatar
nekoocz
Legend
 
Posts: 13605
Joined: Tue Jun 12, 2007
Location: Prague now

Postby Benjamin » Wed Jan 17, 2018 7:49 pm

Image
I want that t-shirt 8-)
User avatar
Benjamin
Kid At Heart
 
Posts: 60565
Joined: Tue Mar 29, 2005
Location: The Netherlands

Postby Serby » Thu Jan 18, 2018 12:48 am

nekoocz wrote:They built up quiet a big buzz about this, it better be good
Yeah,, they been gyping this up thru the roof :lol:
be kind to every kind
User avatar
Serby
Dr. Serby
 
Posts: 36432
Joined: Wed Jan 19, 2011
Location: Halliwell Manor

Postby locoporti » Thu Jan 18, 2018 1:59 pm

The song has leaked already...it's basically 'Machika' 200x times during the song, but it's beat is that will make this single a worldwide hit, just like 'MI gente ' so I think being in Spanish won't be a problem.

Anitta's verse is rather small and she is autotuned on this, but I think she will hit the Hot 100 for the first time with Machika. :)
locoporti
Roadie
 
Posts: 215
Joined: Sun Jun 26, 2016

Postby Benjamin » Thu Jan 18, 2018 2:01 pm

^ Aaaah I'm so excited. I'm waiting for the official release tomorrow.
I hope it's worth the wait :)
User avatar
Benjamin
Kid At Heart
 
Posts: 60565
Joined: Tue Mar 29, 2005
Location: The Netherlands

Postby SawyerHewitt » Thu Jan 18, 2018 2:24 pm

Recycle bin material.
Downtown/Vai malandra/Mi gente>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Benji's so gonna luv it, tho :lol:
Last edited by SawyerHewitt on Thu Jan 18, 2018 2:25 pm, edited 1 time in total.
Just a DEVIANT, PERTURBED, DERANGED, MACABRE, MANIAC, LUNATIC, IRRATIONAL PSYCHO-TO-BE.
User avatar
SawyerHewitt
Superstar
 
Posts: 5118
Joined: Tue Dec 24, 2013
Location: Plainfield, Wisconsin

Postby locoporti » Thu Jan 18, 2018 2:24 pm

BTW 'Machika' means 'smash' in some random language of Aruba. The song also features some random guy from this island, that Balvin met on a gym :lol:

Im just afraid that this will burn out quickly 'cause its way too much 'Machika' during the song, but the production is sick, the beat is crazy.
locoporti
Roadie
 
Posts: 215
Joined: Sun Jun 26, 2016

Postby Benjamin » Thu Jan 18, 2018 2:31 pm

SawyerHewitt wrote:Recycle bin material.
Downtown/Vai malandra/Mi gente>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Benji's so gonna luv it, tho :lol:
Aaaah hahaha <3 :lol: :lol:
User avatar
Benjamin
Kid At Heart
 
Posts: 60565
Joined: Tue Mar 29, 2005
Location: The Netherlands

Postby nekoocz » Thu Jan 18, 2018 10:17 pm

locoporti wrote:The song has leaked already...it's basically 'Machika' 200x times during the song
locoporti wrote:Anitta's verse is rather small and she is autotuned on this
That is exactly what i did not want :(
nekoo.cz - follow me
User avatar
nekoocz
Legend
 
Posts: 13605
Joined: Tue Jun 12, 2007
Location: Prague now

Postby t_dot » Fri Jan 19, 2018 6:11 am

You owe it to yourself. Set the world on fire.
User avatar
t_dot
Superstar
 
Posts: 8814
Joined: Fri Aug 18, 2006
Location: Canada

Postby Benjamin » Fri Jan 19, 2018 9:07 am

machika machika machika machika machika 8-) 8-)
User avatar
Benjamin
Kid At Heart
 
Posts: 60565
Joined: Tue Mar 29, 2005
Location: The Netherlands

Return to R&B & Urban