Mariah Carey

Moderators: biscuits, JSparksFan, stevyy, Benjamin, bm08

 

With You: What kind of song is it?

Uptempo
34
29%
Ballad
18
15%
Mid-tempo
65
56%
 
Total votes : 117

Postby eternally12 » Mon Jul 17, 2017 3:32 pm

I'm so glad bartending school is paying off! #cheers to the haters there's so much more coming !!
User avatar
eternally12
Superstar
 
Posts: 8906
Joined: Sat Jun 01, 2013

Postby MCPH » Mon Jul 17, 2017 3:36 pm

Shaka wrote:

Mariah/Big Jim Wright need to hear this, and learn. Makes her current band sound weak af.
Same goes for many of her live songs, especially VOL.

1998 band >>>>>>>> 2017 BJW's band
User avatar
MCPH
Personal Assistant
 
Posts: 800
Joined: Mon Apr 27, 2015
Location: London, UK

Postby Gravity » Mon Jul 17, 2017 4:32 pm

ForeverYoung wrote:I cannot @ Infinity having the same # of votes as the awesomeness that is I've Been Thinking About You. For a split second I wanted to vote for the latter just so that it could jump ahead of Infinity.

Those three of y'all who voted for Infinity should be locked in a room and be forced to watch Christina Aguilera vocal range videos for a whole day.
IBTAY is very underrated, but so is most of Music Box.
:lol: :lol: :lol: @ the last part

Voted for:
I Wish You Well - flawless gospel masterpiece
I Don't Wanna Cry - My All's underrated flawless older sister
I'm That Chick - a bop
Floped and localed
User avatar
Gravity
R&B Junkie
 
Posts: 10170
Joined: Tue Jan 05, 2016
Location: Luxurious Undergrind

Postby Guru » Mon Jul 17, 2017 4:34 pm

These polls can be so extra :lol: I loves it though :lol:
| Ciara | Beyoncé | Janet | Toni | Kelly R | Leona | Tinashe | Whitney | Brandy | Monica | Tevin | Mariah | Britney |
User avatar
Guru
Guru
 
Posts: 24707
Joined: Tue Feb 14, 2006
Location: On ukmix.org

Postby Nippian93 » Mon Jul 17, 2017 4:37 pm

If It's Over isn't winning ? :(
❤Whitney Houston
User avatar
Nippian93
Legend
 
Posts: 39410
Joined: Mon Jan 11, 2016

Postby LambChild » Mon Jul 17, 2017 4:42 pm

How could ANYONE pick Infinity given the list of choices?
funny how one can learn
to grow numb to the madness
and block it away
User avatar
LambChild
Manager
 
Posts: 3597
Joined: Fri Mar 18, 2016
Location: Boston, MA

Postby TwistedFantasy » Mon Jul 17, 2017 4:46 pm

ForeverYoung wrote:Literally every song on MIAM with the exception of Money, One More Try, Heavenly, those damn three songs that made the album stall for nearly a **** year, is A/A+ vocally.
:lol: :lol: :lol:
User avatar
TwistedFantasy
Manager
 
Posts: 3637
Joined: Sun Mar 15, 2015
Location: France

Postby musedeva » Mon Jul 17, 2017 5:22 pm

'98 was the day of the Corporate Cops....Big Jim be keepin' it Real :wink:

MCPH wrote:
Shaka wrote:

Mariah/Big Jim Wright need to hear this, and learn. Makes her current band sound weak af.
Same goes for many of her live songs, especially VOL.

1998 band >>>>>>>> 2017 BJW's band
User avatar
musedeva
Manager
 
Posts: 1676
Joined: Fri Apr 18, 2014

Postby musedeva » Mon Jul 17, 2017 5:29 pm

"get out of jail"??? that cat is a recovery house...."Windward way"???

"wind"???!!! the..... :-? :o

bm08 wrote:This user has some of Emotions and Fantasy on their story, pretty up close too. (Only accessible via mobile)

http://instagram.com/broderickjeremy

And were the whistles different for Emotions?
I loved how she sang the "get out of jail" part in Fantasy.
User avatar
musedeva
Manager
 
Posts: 1676
Joined: Fri Apr 18, 2014

Postby musedeva » Mon Jul 17, 2017 5:32 pm

I Love I've been Thinking About You!!! dididididididaaatt ditt didid babeee :P

ForeverYoung wrote:I cannot @ Infinity having the same # of votes as the awesomeness that is I've Been Thinking About You. For a split second I wanted to vote for the latter just so that it could jump ahead of Infinity.

Those three of y'all who voted for Infinity should be locked in a room and be forced to watch Christina Aguilera vocal range videos for a whole day.
User avatar
musedeva
Manager
 
Posts: 1676
Joined: Fri Apr 18, 2014

Postby Michael28x » Mon Jul 17, 2017 5:41 pm

Excuse you all but I'm one of the 3 people who did vote for Infinity! I will always defends this song :) From the moment i heard it i was hooked! And I also voted for I'll Be Lovin' U Long Time and I Stay In Love :)
Michael28x
Groupie
 
Posts: 89
Joined: Fri May 09, 2014

Postby musedeva » Mon Jul 17, 2017 5:42 pm

Hollllyyyy Mutha ah the Gut Bombed Saaaannngginnnn!!! :lol:

Freakydeaky23 wrote:
MiMi and her godmother Patti :D
User avatar
musedeva
Manager
 
Posts: 1676
Joined: Fri Apr 18, 2014

Postby LambChild » Mon Jul 17, 2017 6:07 pm

TheShadeRoom posted a video of her Honey choreo from Vegas :-?
funny how one can learn
to grow numb to the madness
and block it away
User avatar
LambChild
Manager
 
Posts: 3597
Joined: Fri Mar 18, 2016
Location: Boston, MA

Postby Ratchet1 » Mon Jul 17, 2017 6:50 pm

^^^ They got it from LSA. What are the odds that some non fan would come across that video on IG
Ratchet1
Manager
 
Posts: 2413
Joined: Fri Jan 11, 2013

Postby adamf2thedeath » Mon Jul 17, 2017 6:58 pm

I've ordered my pride merchandise but it's saying it's been delayed and is being posted this week. Can't wait!!!
Most listened to albums at the moment:
Christina Aguilera - Liberation
Lily Allen - No Shame
Kali Uchis - Isolation
User avatar
adamf2thedeath
Superstar
 
Posts: 5131
Joined: Thu Jan 09, 2014
Location: England

Postby EAI » Mon Jul 17, 2017 7:15 pm

She really should stop doing that Honey dance if she's gonna look like that while doing it. :lol:
F*ck off and lose my number.
User avatar
EAI
Superstar
 
Posts: 9086
Joined: Tue Jan 05, 2016
Location: Atlanta, Ga

Postby mm2912 » Mon Jul 17, 2017 7:19 pm

Rihanna latest single with DJ Khaled climbed to #2 on the hot 100. Guess she's closer than ever to bet Mariah's record now
User avatar
mm2912
Personal Assistant
 
Posts: 660
Joined: Sat Jun 04, 2016

Postby woabritney » Mon Jul 17, 2017 7:20 pm

I hope Mariah realizes that she SHOULD be singing some of these classics (like Love Takes Time or I Don't Wanna Cry) on her tour with Lionel -- those are the kinds of songs those people will enjoy hearing!

Anyway, voted for If Its Over, I Dont Wanna Cry, and I Am Free -- 3 vocal masterpieces.
woabritney
Personal Assistant
 
Posts: 961
Joined: Mon Dec 09, 2013

Postby LambChild » Mon Jul 17, 2017 7:29 pm

EAI wrote:She really should stop doing that Honey dance if she's gonna look like that while doing it. :lol:
I don't get it... does she not wanna do the original routine? Or can she not anymore?
funny how one can learn
to grow numb to the madness
and block it away
User avatar
LambChild
Manager
 
Posts: 3597
Joined: Fri Mar 18, 2016
Location: Boston, MA

Postby EAI » Mon Jul 17, 2017 7:31 pm

LambChild wrote:
EAI wrote:She really should stop doing that Honey dance if she's gonna look like that while doing it. :lol:
I don't get it... does she not wanna do the original routine? Or can she not anymore?
I don't think she can move properly anymore :lol:
F*ck off and lose my number.
User avatar
EAI
Superstar
 
Posts: 9086
Joined: Tue Jan 05, 2016
Location: Atlanta, Ga

Postby banksy » Mon Jul 17, 2017 7:36 pm

Ratchet1 wrote:^^^ They got it from LSA. What are the odds that some non fan would come across that video on IG
I just left LSA after seeing that thread. They seldom say anything positive about her. That site is just full of hateful folks. I think I'm done visiting it.
User avatar
banksy
Manager
 
Posts: 1095
Joined: Sat Aug 06, 2016

Postby banksy » Mon Jul 17, 2017 7:38 pm

LambChild wrote:
EAI wrote:She really should stop doing that Honey dance if she's gonna look like that while doing it. :lol:
I don't get it... does she not wanna do the original routine? Or can she not anymore?
I think that bodysuit has its limitations. :lol:
User avatar
banksy
Manager
 
Posts: 1095
Joined: Sat Aug 06, 2016

Postby LambChild » Mon Jul 17, 2017 7:41 pm

EAI wrote:
LambChild wrote:
EAI wrote:She really should stop doing that Honey dance if she's gonna look like that while doing it. :lol:
I don't get it... does she not wanna do the original routine? Or can she not anymore?
I don't think she can move properly anymore :lol:
Can't her boyfriend spend a little more time teaching her the steps? :lol: Maybe 2-3 off those heels would allow for more accessibility
funny how one can learn
to grow numb to the madness
and block it away
User avatar
LambChild
Manager
 
Posts: 3597
Joined: Fri Mar 18, 2016
Location: Boston, MA

Postby TheRealest » Mon Jul 17, 2017 7:48 pm

She needs to stop "performing" for a while.
User avatar
TheRealest
The Queen
 
Posts: 14658
Joined: Wed Dec 09, 2009
Location: USA

Postby SawyerHewitt » Mon Jul 17, 2017 7:50 pm

She looks like she does not wanna be there, tbh.
Like she does not give a f*ck.
Gimme them coins and I'm outta here :lol:
Just a DEVIANT, PERTURBED, DERANGED, MACABRE, MANIAC, LUNATIC, IRRATIONAL PSYCHO-TO-BE.
User avatar
SawyerHewitt
Superstar
 
Posts: 5203
Joined: Tue Dec 24, 2013
Location: Plainfield, Wisconsin

Return to General Artists Discussion