Lady Gaga | The Cure

Moderators: Spartan, king_oxymoron

 

Postby Biebz » Sun Apr 16, 2017 7:57 am

Image

NEW SINGLE

OUT TODAY
Last edited by Biebz on Sun Apr 16, 2017 8:04 am, edited 1 time in total.
retro sensibility with a futuristic flare
User avatar
Biebz
Best Damn Member
 
Posts: 21056
Joined: Sun Jun 02, 2013
Location: UK

Postby Jesper » Sun Apr 16, 2017 8:00 am

Excited for the studio version, live it sounded really great. A little too current/Gp-pandering in comparison to her last albums, but I like what I heard. But I wish Joanne was a bit more embraced because I love that album.
R.I.P. Chester, an inspiration, a legend.
When my time comes, forget the wrong that I've done
Help me leave behind some reasons to be missed
User avatar
Jesper
Legend
 
Posts: 20975
Joined: Mon May 18, 2009
Location: The Netherlands

Postby Biebz » Sun Apr 16, 2017 8:03 am

On iTunes and Spotify now!!
retro sensibility with a futuristic flare
User avatar
Biebz
Best Damn Member
 
Posts: 21056
Joined: Sun Jun 02, 2013
Location: UK

Postby Biebz » Sun Apr 16, 2017 8:06 am

I have actual tears :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Best song of the year for me
retro sensibility with a futuristic flare
User avatar
Biebz
Best Damn Member
 
Posts: 21056
Joined: Sun Jun 02, 2013
Location: UK

Postby Jesper » Sun Apr 16, 2017 8:10 am

Anyone has a link to iTunes? I can't find it :lol:
R.I.P. Chester, an inspiration, a legend.
When my time comes, forget the wrong that I've done
Help me leave behind some reasons to be missed
User avatar
Jesper
Legend
 
Posts: 20975
Joined: Mon May 18, 2009
Location: The Netherlands

Postby Mainshow » Sun Apr 16, 2017 8:14 am

This is like her best work since "Alejandro".
#TeamTargaryen
User avatar
Mainshow
Legend
 
Posts: 11393
Joined: Fri Apr 06, 2012
Location: Germany

Postby MrRager » Sun Apr 16, 2017 8:16 am

omfg i'm bald!
#Pray4AL6
User avatar
MrRager
Legend
 
Posts: 17200
Joined: Sun Sep 06, 2009
Location: Manaus

Postby johnny_d » Sun Apr 16, 2017 8:17 am

What??? I need to hear this. In work at the minute. :cry:
Remember us in AmenJena...

...If we could just go back to the start
User avatar
johnny_d
Manager
 
Posts: 2393
Joined: Tue Dec 29, 2009
Location: Dublin, Republic of Ireland

Postby croatiaxtina » Sun Apr 16, 2017 8:20 am

Whatttt??? :o
User avatar
croatiaxtina
Legend
 
Posts: 12151
Joined: Wed Sep 09, 2009

Postby Jesper » Sun Apr 16, 2017 8:20 am

Image
Last edited by Jesper on Sun Apr 16, 2017 12:34 pm, edited 1 time in total.
R.I.P. Chester, an inspiration, a legend.
When my time comes, forget the wrong that I've done
Help me leave behind some reasons to be missed
User avatar
Jesper
Legend
 
Posts: 20975
Joined: Mon May 18, 2009
Location: The Netherlands

Postby Nippian93 » Sun Apr 16, 2017 8:21 am

❤Whitney Houston
User avatar
Nippian93
Legend
 
Posts: 23165
Joined: Mon Jan 11, 2016

Postby KokoCollino » Sun Apr 16, 2017 8:25 am

Cryyyyyiiiiiinnnggggg
KokoCollino
Manager
 
Posts: 4157
Joined: Sat Sep 19, 2015

Postby MrRager » Sun Apr 16, 2017 8:27 am

OMFG.. on ATRL.. The Currently Browsing part in The Cure thread is ridiculous! :lol:
#Pray4AL6
User avatar
MrRager
Legend
 
Posts: 17200
Joined: Sun Sep 06, 2009
Location: Manaus

Postby Tansike » Sun Apr 16, 2017 8:28 am

Wtf

I want "Dancin In Circles" :(

Lemme download this...
User avatar
Tansike
Legend
 
Posts: 38786
Joined: Sat Jan 28, 2012
Location: Switzerland

Postby Jesper » Sun Apr 16, 2017 8:29 am

Tansike wrote:Wtf

I want "Dancin In Circles" :(

Lemme download this...
yeah it is a waste that song never ended up as single or atleast a video.
R.I.P. Chester, an inspiration, a legend.
When my time comes, forget the wrong that I've done
Help me leave behind some reasons to be missed
User avatar
Jesper
Legend
 
Posts: 20975
Joined: Mon May 18, 2009
Location: The Netherlands

Postby Jesper » Sun Apr 16, 2017 8:30 am

Finally found it on iTunes
R.I.P. Chester, an inspiration, a legend.
When my time comes, forget the wrong that I've done
Help me leave behind some reasons to be missed
User avatar
Jesper
Legend
 
Posts: 20975
Joined: Mon May 18, 2009
Location: The Netherlands

Postby Fan » Sun Apr 16, 2017 8:32 am

Sounds good on a first listen! Pretty generic and different compared to most of her songs, it's even a bit more urban.
i'm no child, but i don't feel grown up
User avatar
Fan
Legend
 
Posts: 12051
Joined: Sun Jun 11, 2006
Location: Spice World

Postby KokoCollino » Sun Apr 16, 2017 8:34 am

MrRager wrote:OMFG.. on ATRL.. The Currently Browsing part in The Cure thread is ridiculous! :lol:
The amount of pages being created per minute :o
KokoCollino
Manager
 
Posts: 4157
Joined: Sat Sep 19, 2015

Postby Lemo » Sun Apr 16, 2017 8:38 am

I like it! But what's it for??? We getting a new album?
"you act like nothing really happened but it meant the world to me"
User avatar
Lemo
Manager
 
Posts: 4957
Joined: Thu Dec 30, 2010
Location: Nicki Minaj's Ass

Postby remiell » Sun Apr 16, 2017 8:39 am

I like it. She sounds fresh here. :D
I'd build a road in gold just to have some dreaming
User avatar
remiell
Manager
 
Posts: 4303
Joined: Tue Nov 06, 2007

Postby Tansike » Sun Apr 16, 2017 8:42 am

This is great :o

But i'm confused. Sunday release. And so many brilliant tunes left on the album :(
User avatar
Tansike
Legend
 
Posts: 38786
Joined: Sat Jan 28, 2012
Location: Switzerland

Postby MrRager » Sun Apr 16, 2017 8:42 am

Lemo wrote:I like it! But what's it for??? We getting a new album?
There are rumours on Twitter that it's a new EP but god knows. Could be a Soundtrack or Album/EP.
#Pray4AL6
User avatar
MrRager
Legend
 
Posts: 17200
Joined: Sun Sep 06, 2009
Location: Manaus

Postby MrRager » Sun Apr 16, 2017 8:44 am

Tansike wrote:This is great :o

But i'm confused. Sunday release. And so many brilliant tunes left on the album :(
Joanne is dead in terms of singles tbh. All that promo for Million Reasons and still struggled on Radio. This is the perfect strategy imo, anything else on Joanne would have struggled. Hopefully this will end up huge.
#Pray4AL6
User avatar
MrRager
Legend
 
Posts: 17200
Joined: Sun Sep 06, 2009
Location: Manaus

Postby Tansike » Sun Apr 16, 2017 8:46 am

^ yeah makes sense looking at it that way, but she's going on the 'Joanne' tour later this year so why already releasing something completely new...
User avatar
Tansike
Legend
 
Posts: 38786
Joined: Sat Jan 28, 2012
Location: Switzerland

Postby KokoCollino » Sun Apr 16, 2017 8:47 am

Tansike wrote:^ yeah makes sense looking at it that way, but she's going on the 'Joanne' tour later this year so why already releasing something completely new...
Spotify listeners :)
KokoCollino
Manager
 
Posts: 4157
Joined: Sat Sep 19, 2015

Return to Pure Pop